vrijdag 12 januari 2018

DT SomeOddGirl, Magical Birthday

Hoi allemaal,

Vandaag een leuke hart tag die ik gemaakt heb voor mijn zoon zijn klasgenootje.
Zij vierde haar 10e verjaardag , gezellig met een groepje naar de bios en naar de mac.

Ik had haar moeder gesproken en vroeg wat vind ze nou leuk, paarden was het eerste.
Eenhoorns zijn helemaal in ik dacht ik heb een idee.

Met de SomeOddGirl Pretty Unicorn en Unicorn Mae , moest dat wel goed komen.



Gekleurd met de Tansai Gambi en afgewerkt met de wink of stella clear pen, voor dat extra glitter.


Verder is het hart opgebouwd in meerdere regenboog kleuren papier.
Plak parels en mooie bloemen.



Ook een roze taartkleedje en een leuke eenhoorn bedel van Creatotaal  bedels gebruikt.


En samen met de kaart wat kleine kadootjes en met een eenhoorn muts, ik zeg deze ik dacht deze moet erbij ;) .
Ze was er gek van ze heeft de muts de hele middag op gehad , super toch daar doen we het voor.



Bij SomeOddGirl is nu ook een Sale bezig .
Als je een aankoopt doet vergeet de code niet erin te zetten voor je korting !!.

foto van Kristy 'Zeimanis' Dalman.

XX Christa


2 opmerkingen:

Debby Kuster zei

wat een kleurrijk geheel is het geworden
daar worden meisjes van 10 vast en zeker happy van

liefs Debby

Cards en Box bij Lady M zei

Wat geweldig mooi knap gemaakt groetjes maartje