dinsdag 14 februari 2017

DT Some Odd Girl- Scraponline Send with love

Hoi allemaal,

Deze avond heb ik een Sol gegeven ( ScrapOnline)  https://www.facebook.com/groups/TietsCreatieveWereld/ hier kan je mijn bestand vinden over deze sol.

Dit is mijn solkaart geworden.
Mensen bouwen de kaart op naar hints die ik hun had gegeven , een week van tevoren hadden de mensen de maten van papier en extra benodigdheden al gekregen.

Ik heb voor deze kaart I HEART U GWEN  gebruikt van Some Odd Girl .


Papier gebruikt uit een paperpadje van Autentique.
Randstans hartjes Noor design.
Kant, bloemen, parel streng en bedeltje van Creatotaal bedels aan de tags/labeltjes.


I HEART U GWEN  gekleurd met H2O .
Verder nog wat Stickles stardust hier en daar gesmeerd voor extra glittertje.


Ik zie je gauw op onze Community 


1 opmerking:

Diana zei

Ze zijn weer leuk geworden!
Ik ga van de week eens ervoor zitten.

Fijne dag
Diana
Diana's Creations