zaterdag 18 juni 2016

DT Studiolight- Merry Christmas

Hoi allemaal ,

Hebben jullie het gezien , ik vind dit zo gaaf!!.
Studiolight heeft ook nu snijmallen , en wat voor mallen!!.
De mallen komen uit de serie Beautiful Flowers, en ze snijden geweldig!!.

Ik heb als basis kaart een shape gebruikt en deze op cardstock overgetekend en uitgeknipt daarna een paar kleinere versies met design papier , BASISWM203 en de BASISSWS206.


Tussen het designpapier heb ik wat gaas tussen geplakt , geeft een beetje een bevroren look vind ik .


Boven aan de kaart niet helemaal vast geplakt, hier heb ik de STENCILBF06 tweemaal gestanst en embost, met inkt de nerven opgehaald en zo er tussen geschoven.
Langs de blaadjes wat gesso .


In het midden van de kaart STENCILBF04 geplakt en daarin het 3D plaatje uit vel EASYSWS499 op gebouwd en vast geplakt met 3Dkit.


In de hoek een paar bloemen gemaakt en dit heel simpel gedaan met een saté prikker , je stanst de STENCILBF03 een aantal keren uit.

Je draait de bloem blaadjes rond de satéprikker en buigt het een beetje naar binnen, in het hart prik je een gaatje en daarin heb ik wat meeldraden in vast gezet.
De blaadjes komen uit vel EASYSWS502, deze zo achter de bloemen geschoven , beetje de randen ook aangezet met wat witte gesso


Zo kun je dus ook met de prachtige nieuwe snijmallen combineren met kerst thema's.
Veel knutsel plezier XX 
Christa

2 opmerkingen:

ADA zei

Prachtige kerstkaart erg mooi met de mallen en bloemen.
GROETJES ADA

Claudia's kaartjes zei

supertoffe kaart.

grtjs
Claudia
http://knutselmeisjes.blogspot.be/
http://creativesketchygirls.blogspot.be/