dinsdag 7 juni 2016

DT-Dutch Doobadoo Challenge #16, Mermaid feary

Hoi allemaal , 

Vandaag een nieuwe sketch op ons Blog en Facebook.

Dat een sketch ook goed te combineren is met Shape Art wisten jullie al. Dus ook deze keer een Shape Art en wel de Label XL.

Ik ben gek van zeemeerminnen , alles wat sprookjesachtig iets heeft trek mijn aandacht.
Toen ik de sketch zag dacht ik wauw de Dutch Shape Art A4 Tag XL Artikelnummer: 470.713.136,
  op deze tag daar kan ik een hoop op kwijt haha.

Wel gelukt vinden jullie niet ;), heerlijk vol.
Het afdrukje is een Zeemeermin van Feary Ink ,Gabbie Frangipani Mermaid  ,
 ingekleurd met H2O inkt.

   





Verder heb ik verschillende mallen gebruikt.
Magnolia
Noor Design
Marianne Design

Parels gemaakt met de Dutch Pearl Pen White 28 ml bl.spraynozzle Artikelnummer: 870.003.010 en de oogjes van de vissen met de zwarte pearl pen de Dutch Pearl Pen Black 28 ml bl.spraynozzle Artikelnummer: 870.003.090.

Wat wondgaas deze bruin gemaakt met distress stains.
Wat kant en tule , een bedel en wat stickles hier en daar voor de extra bling.


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind juni 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.
Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl.



 Succes allemaal XX