zondag 17 april 2016

DT-Dutch Doobadoo- Get wel soon

Hoi allemaal,

Vandaag een beterschap kaartje met de Dutch Shape Art A5 Medal Artikelnummer: 470.713.130.

Een simpele kaart met een mooie boodschap.

Ik heb de shape uitgetekend en uitgeknipt op stevig wit cardstock.
Een kleinere versie uitgetekend en geknipt uit designpapier en deze op de witte kant geplakt.




Verder ben ik de kaart in allerlei laagjes papier gaan opbouwen .


Tussen het papier heb ik nog een stuk heel licht roze tule ertussen geplakt.
Een leuke stans en bloemen in de hoek en een beterschaps wens over het lieve afdrukje geplakt.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt , met een fijn penseel wat grassprietjes gemaakt.
Verder wat stickles voor het extra glittertje.


Groetjess xx

4 opmerkingen:

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke beterschapskaart Christa.
Lief stempeltje ook.
Liefs Bianca.

chrilvian zei

liefff

Anneke zei

Oh wauw wat een schatje op dat prachtige kaartje! Ik vind hem helemaal geweldig :-) nog een fijne dag! Groetjes Anneke

Unknown zei

Leuke kaart en ben dol op stempels van Mo manning!!!Zo schattig altijd!!!