zondag 10 januari 2016

DT Studiolight-PapernestDolls en DutchDoobadoo - All you need is Love


Hoi allemaal.

Vandaag een gedeelde top 3 van mijn designteams waar ik in werk.
Als eerste de Papernest Dolls, vandaag komt de allernieuwste release uit en ik vond deze zo schattig dat ik haar moest maken voor de release, ze heet  Love Struck Emma      .
En ik heb haar ingekleurd met de nieuwere distress kleurtjes .


En jullie hebben het vast gezien , wat is er toch een mooie lijn uit van Studiolight de Love And Home , geweldige frisse kleurtjes toch.

Ik heb eerst een basis kaart uit getekend en geknipt uit stevig cardstock , ik heb daarvoor de nieuwste DutchDoobadoo mal gebruikt de 470.713.128 Shape Art Square.
Een maat kleiner heb ik design papier gebruikt van Studiolight de BASISLH209 en een nog iets kleinere is de BASISLH210.

Deze geplakt op de kaart en achter het afdrukje een stuk gaas.
Voor dat ik het afdrukje heb geplakt op de kaart heb ik met de STAMPLH124 stempels de randen harten en de losse harten gestempeld langs de kanten.

Het afdrukje heb ik op het midden van de kaart geplakt en in de hoek een grote hart uit een snijmal van magnolia geplakt.


In de andere boven hoek zie je van die fasters, deze komen uit vel EASYLG506, net als de tekst en het hang hartje.
Boven op de tekst heb ik een lichtgewicht klei engeltje geplakt vond ik wel toepasselijk voor deze valentijnskaart.


Op het uitgestanste hart, heb ik pareltjes gemaakt uit de parel pen van Dutch Doobadoo 
Artikelnummer: 870.003.010.


Super lieve kaart toch!.
XX Christa


2 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Christa,
Super lief kaartje prachtig met de details van de hartjes erbij.
Mooie kleuren heel mooi geheel.
Groetjes Doris

Irene zei

Ik heb niks met Valentijn maar dit is echt wel heel lief Christa en wat heb je perfecte pareltjes gemaakt!!

xx Irene