vrijdag 20 november 2015

DT-Studiolight- MDF kersthanger en kaart

Hoi allemaal, 

Hebben jullie de nieuwe MDF items gezien van Studiolight, de hangers en de kerstbomen en ook komen er nog lantaarns uit ook zo leuk.

Deze hanger is de MDFWM31.
Wat zit erin zo'n pakket, de drie mdf figuren een basisdesign vel en een vel met allerlei uitdruk en 3D plaatjes.
Zo kun je een eigen twist eraan maken om dingen er aan toe tevoegen.

 

DutchDoobadoo komt in december uit met de parelpennen en ik kan zeggen geweldig zijn ze , de parels worden echt mooi hard en glimmen heel mooi.
Het kerstboompje dus voorzien van de parels ,als extras twee stukjes anijs, ruikt heerlijk.


De bel heb ik bekleed met het bijgeleverde papier, een stukje witte tule onder het 3D plaatje geplakt en er tussen wat witte veertjes.
Op het plaatje heb ik wat blauw parelketting lint geplakt en nou zie ik dat er 1 is geknakt, komt wel weer goed.


De laatste is de ster deze ook bekleed en de randen met een grovere parelketting aangezet.
Leuk 3D plaatje met een klokje geplakt .


Als alles goed droog en vast zit kan je evt met lint of touw de drie mdf delen als een hanger in elkaar zetten, het leuke is dat in elk mdf deel 2 gaatjes zitten zo kun je dus ook bv met een ander mdf deel beginnen.


Ik heb ook nog een kaartje gemaakt uit het KAARTBLOKWM05, zo leuk om te maken, zoveel verschillende vormen kaarten.
Voor iedereen zo makkelijk te doen.



 Wie mij volgt op facebook heeft vast een week geleden gezien hoe mijn oma van 80 gewoon even 5 kaarten in een korte tijd maakte.
Ze was er eerst sceptisch over , want het knippen gaat niet meer.
Ik vertelde dat je helemaal geen schaar nodig had, nou dat wilde ze wel is zien.

En ze vond het geweldig , deze kaart blokken zijn voor iedereen met of zonder een beperking , jong of oud.

Deze kaart met eigen inzicht versiert , ik heb wel leuke tip als je snel sneeuw wilt aanzetten en dat het snel moet drogen , tippex geweldig spul ;)


 XX Christa

Geen opmerkingen: