vrijdag 9 oktober 2015

DT-Studiolight - little snow fox

Hoi allemaal,

De nieuwe Sweet Winter Season serie van StudioLight is uit.
Wat een pracht lijn he .
Ik heb er meteen een lief kaartje van gemaakt , vond dat vosje zo schattig.     


Ik heb eerst de kaart in de maten 15 x15 cm gesneden toen vel BASISSWS205 in de maten 14,5 x 14,5 cm gesneden.
Ik heb de randen met een distress tool wat ouder gemaakt en de randen van het papier met walnut stain kleur, distress bruin gemaakt.

Van het zelfde vel een kleiner vierkant gesneden, dit is de achterkant van het vel , ze zijn dubbelzijdig de vellen dus je kan zo mooi combineren.


Ik had een super mooie stans gekocht van Tim Holtz , de engelen vleugels, bewerkt met stickles stardust voor extra glimmertje.
Geweldig toch deze stans en is te koop bij Elly van het Scrapateljeetje.
Op de vleugels een hart geplakt deze uit gedrukt uit de voorgestanste vel STAPSWS1353

Dat koppie van de vos geweldig he , deze foto zit in vel STAPSWS1354.
Onder de vos heb ik wat kant en bolletjes lint geplakt.

 Het woord Snow en Hello winter komt uit vel STAPSWS1355, ik heb met wat tippex ja jullie lezen het goed tippex een soort van sneeuwlaag gemaakt , tippex blijft mooi wit en droogt super snel ;).


XX Christa

1 opmerking:

Ans Gilbert zei

Hoi Christa,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, de engelen vleugels zijn echt mooi!
Tippex werkt echt super, ik gebruik het ook graag..
Als het goed is valt de envelop met deze serie vandaag bij mij op de mat,
groetjes,
Ans