woensdag 29 juli 2015

DT Dutch Doobadoo Happy Halloween!

Hoi allemaal,

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt nu in de betere hobbywinkels.
Het thema is herfst /halloween.

Super leuk , je kan zoveel kanten op , net als de Dutch Doobadoo Card Art Owl je kan er een hele lieve zoete uil van maken maar ook een halloween uil en dat heb ik gedaan samen met de Dutch Doobadoo Card Art Pumpkin.

Ik heb bij de beide kaarten zwart cardstock gebruikt als basis.
Het design papier is van Echopark , een halloween thema pakket.
De uil zijn ogen heb ik wel uit zwart cardstock geknipt de pupil met design papier , om de uil bozer te laten kijken heb ik uit de shape van de uil de grootste cirkel gebruikt en door de helft gesneden.

Je ligt de halve cirkels een beetje schuin op de hele cirkel, het oog , zo heb je een ooglid gemaakt.





De pompoen met oranje cardstock bekleed , de blaadjes uitgetekend op design papier, en ik had nog een leuke swirl deze ook gebruikt voor de pompoen.
Het steeltje heb ik uit golf karton gehaald.
Een hoop stickles gebruikt in de ogen,neus en mond van de pompoen 

 De uil iets schuiner op de pompoen geplakt net of de uil rust op de pompoen na een lange vlucht.


De vleugels van de uil heb ik bewerkt met deDutch Doobadoo Mask Art Leaves ,met mat wit inkt het reliƫf in de vleugels gemaakt



Je word er een beetje kriebelig van al die kleine spinnetjes uit de Dutch Doobadoo Paper Art Spider vel.
Maar geeft wel een super leuk effect op je projekten.
Ik heb het web en spin op de pompoen geplakt.




 XX



2 opmerkingen:

Deborah zei

Super mooi!!!!

Frouwkje zei

Gaaf!!! Christa :-D
Liefs, Frouwkje