zaterdag 13 juni 2015

DT-Dutch Doobadoo Happy Holidays!

Hoi allemaal,

Toen ik de Dutch Doobadoo Shape Art Book zag dacht ik meteen aan de kerst.
Tja in de lente en dan aan de kerst denken , ik blijf het hele jaar door kerstkaartjes maken, vind dat toch wel een van de leukste onderwerpen.

Ik heb eerst de Dutch Doobadoo Shape Art Book op dik wit cardstock getekend en uitgeknipt.
Toen ben ik met het papier van Studiolight Scandinavian collectie lagen gaan maken .

Tussendoor zit muziek papier , ik heb is ooit bij de kringloopwinkel van die muziek noten boeken gekocht .
Vind ze geweldig, ik kijk wel naar hoe oud en hoe muf ze zijn ;) dan zijn ze het mooist.



Ik heb eerst de vouwen erin gemaakt en wat beïnkt met bruin.
De bladzijdes iets bol gemaakt en zo voorzichtig op elkaar geplakt.
Een paar bladzijdes zijn aan de zijkanten iets los, ik vond dat een een leuk effect geven.



Het afdrukje is van Pinkkydolls en ik heb haar met distress inkt ingekleurd.
Verder een paar leuke kerstswirls , bloemen en foam klei rood voor de rodebesjes.
En verder wat stickles stardust voor een leuk glimmer effect.


XXX




1 opmerking:

corryskaart zei

hoi christa
wat een wondermooie kaart en zoveel leuke dingen erop om te bewonderen
groetjes corry