donderdag 22 januari 2015

DT-Studiolight -Sweet kitty


Hallo allemaal,

Vandaag een kittig kaartje ;).

Ik ben gek van katten ,heerlijke dieren vind ik.
De nieuwste Paperpad lijn van Studiolight kwam uit en ik wist meteen met deze PPSL16 wat ik zou gaan maken , zo lief papier .

De vorm heb ik uitgetekend en geknipt uit een shape van dutch doobadoo bloem.
Een stuk design papier uit het paperpad gehaald en de een na  grootste bloem uitgetekend uit de mal.

De hartjes papier is ook zo schattig .
De afdruk heb ik rond uitgestanst , en zo ook op het hartjes papier getekend .
Met een mesje in de cirkel punten gemaakt en wat je dan doet is , je draait het papier om en je vouwt de punten naar binnen , ik wilde de hartjes dus die zie je ook.

Het afdrukje plak je in de midden van de kaart royaal met lijm zodat het nog kan schuiven, de bloem vorm ook een cirkel uit gesneden en het stuk papier met de punten en wat  tule er vast in geplakt, en over de afdruk geplakt.

Als de afdruk niet goed zit kan je deze makkelijk schuiven door de extra lijm die je heb gebruikt .


Het afdrukje is van Ppinky dolls what a day, gekleurd met distress.

Bloemen ,tule, parelketting.

Marianne design heeft net een nieuwe poezenlijn uit met stansen en stempels dus die poezenpoot stansjes moesten erop.
En de mini kittens van poppystamps maken de kaart wel af.

Schattig toch .
XX Christa

2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Christa,
Uit al die nieuwe paperpads ook deze gekozen, het papier is prachtig, leuk dat je ook de binnenkant ziet, mooie stempel, top kaartje,
groetjes Ans

Erica ♥ zei


Hele mooie kaart ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}