maandag 6 oktober 2014

DT CC Designs How To's & What Not's Christmas Wreath een Kerstvlokken krans


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je met de mooie kerstvlokken stans van CC Designs een Kerstvlokken krans op je tag/ of kaart maakt.

Wat heb je nodig:

Een papieren tag/ kaart
Wit glanzend papier , scrappapier
Glimsteentjes
Lint

Wat je eerst doet is heel wat sneeuwvlokken stanzen ,daar zit het meeste werk in.
Dan stans je het afdrukje uit een ovaalstans en kleur deze in , ik heb met distress inkt gekleurd.



Wat je dan doet is los alles rangschikken , kijken waar je alles wilt plakken.


Plak dan het scrappaper vast op de tag en ook het ovaal, maar letop plak het ovaal niet te strak langs de randen , omdat je ook wat sneeuwvlokken ertussen wilt schuiven.


Ik heb op sommige plekken die ik leeg of kaal vond opgevuld met een extra sneeuwvlok of het op een andere sneeuwvlok geplakt ,zo gaat de krans er voller uit zien.


In de harten van de sneeuwvlokken heb ik rode siersteentjes geplakt zo word het al een stuk mooier.



En dan in de hoek een leuke tekst en het lint door de tag , en je heb weer een leuke kersttag om weg te geven.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden ,het is echt niet moeilijk probeer het zelf maar , geeft super leuk effect, zou het leuk vinden als jullie het showen.
 XX Christa

4 opmerkingen:

Ellen zei

Super leuk gedaan Christa en thanks voor de uitleg.
Liefs Ellen

Erica ♥ zei


Hoi Christa,

Prachtig gemaakt en leuk dat je zo
laat zien hoe je het maakt ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

hoi christa
wat een gave tag met leuke afbeelding en erg mooi zo krans er omheen, die zet ik op mijn do-lijstje vind het erg leuk/mooi
groetjes corry

Irene zei

Te gek leuk Christa, dank je wel voor het delen!!

xx Irene