woensdag 13 augustus 2014

CC Designs/Let's get Bizzee


Hoi allemaal,

Op de laatste dt dag van Let's get Bizzee hebben we een workshop gehad van onze team maatje Jolanda.
Zij leerde ons een metallic look te geven aan je mdf .

Ik had het hart uitgekozen , het tot zo ver afgekregen en toen lag die in de kast , ik dacht echt wat moet ik hier mee maken , ziet er super leuk uit maar totaal geen idee.
Tot we de nieuwe stempels begin juli zagen van CC Designs , halloween.
Ja toen wist ik dat dit hart perfect voor is.

Ik heb Meoples Witches Away de tekst  uit serie Spooked out  en  C.C. Designs Cutters Four Season Tree Die gebruikt van CC Designs, deze zijn nu tekoop.

Ik heb eerst het metallic tape op cardstock geplakt en toen de bloemen en bomen uitgestanst, ook de maan op de zelfde manier



De paarse balletjes is van foam klei gemaakt ,erg licht en droogt aan de lucht super grappig is dat.
De bloemen zijn stansen van crealies.



De harten worden verkocht per drie.
Je kan er dus veel variaties mee maken .



XX Christa

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, dit ziet er erg mooi uit, super, al die fijne details er op, maken het tot een heel geslaagd geheel,
grtjs,martina
x

corryskaart zei

hoi christa
wat een geweldig hart lekker stoer door dat metallic en prachtige bloemen
groetjes corry

chrilvian zei

gaaf, ik vind die boom cool