maandag 9 juni 2014

DT CC Designs Make it Monday


Hoi allemaal,
Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je met een foefje hoe je een bijna geen lijntjes ziet van de stempel ,dus dat je inkleurt , dankzij hulp van Durvina ;) .
Ik heb met distress gewerkt was ff zoeken maar lukt wel.

Hier onder zie je dat ik het een aantal keer heb gestempeld tot dat ik het goed vind.
Ik laat wel iets zien anders word het inkleuren wel erg moeilijk.


Deze kaart had ik al een tijdje geleden gemaakt voor een nichtje van mij zij was samen met haar broer gaan afzwemmen .



En een kleinigheidje gemaakt .

Als je de engelse versie wilt zien kijk maar hier CC Designs blog
XX Christa

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Schitterend Christa, super weer.
Liefs van Anita

Exclusively by Mel zei

Oh wow, your no lines colouring is amazing!! beautiful work!
Mel. xxx

corryskaart zei

zo dit ziet er erg leuk en prachtig uit zo met minder lijntjes
groetjes corry