zaterdag 26 april 2014

DT 'T Scraphuis verjaardagskaartje


Hallo allemaal,

Vandaag een lief verjaardags kaartje met de schattige Magnolia tilda uit de serie Lost and found.
Ik heb haar gestempeld op Aquarel papier met Archival Jetblack en met Distress inkt ingekleurd.
De ovaal vorm is van Spellbinders de Majestic Elements opulent.
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een Stans van Go Kreate nr 6.
In de hoek het schattige vlaggentjes lijn van Lala crafts




Het papier wat ik gebruikt heb komt uit de serie van My Minds Eye ,lost and found.
Verder heb ik 2 orchideeën gemaakt met perkament papier en 2 kleuren Panpastel Rood en Geel , de Orchidee is een stans van Magnolia
Verder heb ik een metaal hoekje gebruikt wat raisins en een houten vogeltje, een randje geponst met een ek succes pons.

Dit was tevens mijn laatste creatie voor het Scraphuis, ik heb met veel plezier in het team gewerkt, en ik bedankt Jolanda voor alles , en wens het team het allerbeste toe .

Allemaal een fijne koningsdag en een fijn weekend 
XX Christa

Deze kaart doet mee bij Time for magnolia challenge alles mag

11 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Een prachtige kaart!
groetjes, Hennie

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

Sandra zei

erg leuk kaartje, ziet er goed uit

martina's kaartjes zei

een leuke, geslaagde kaart !
fijn weekend,
grtjs,martina
x

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi.
Groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Christa, ik vind hem geweldig mooi, een beauty.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooi en lief kaartje

Marianne zei

Hij is beeldschoon geworden.
Liefs, Marianne

chrilvian zei

wat een dotje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Heel leuk verjaardagskaartje, prachtig Christa.
Groetjes van Jacqueline

Nicole zei

Tis weer een beeldschoon kaartje Christa!
Jolanda zal je wel gaan missen, denk ik zo!!
Liefs, Nicole