zaterdag 15 maart 2014

DT scraphuis , fijne verjaardag







Hallo allemaal ,

Vandaag wil ik jullie het theepotje laten zien, deze heb ik voor  mijn moeder gemaakt zij was 10 maart jarig , deze is van Dutch Doobadoo Dutch Card Art theepot een grote A4 formaat , super makkelijk en leuk te maken.
Ik heb het Magnolia Vintage coffe and tea papier gebruikt om de theepot wat op te vrolijken en als jullie goed kijken zie je lipton thee en koffie erop staan .
Het stempeltje is ook van Magnolia Afternoon Tea Tilda.
Ik heb haar gestempeld met Archival jet black inkt op Aquarelpapier en ingekleurd met de Distress inkt.
Verder een blaadjes stans van Joydesign, stempel is ook van Noordesign.
Verder een hoop bloementjes , parels, meeldraden en stickles.

Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd Jolanda mailen .
Fijn weekend allemaal
XX Christa

5 opmerkingen:

Irene zei

Wat leuk Christa en nog van harte gefeliciteerd met je moeder!!!!

xx Irene

corryskaart zei

hoi christa
wat leuk ook mijn moeder is op 10 mrt jarig,hihi maar je kunstwerk ziet er supergaaf uit daar was ze zeker heel blij mee met die theeleutende tilda
groetjes corry

Creanita60.blogspot.nl zei

Ik vind je theepot prachtig geworden.
groetjes Anita

Sandra zei

Wat is ie gaaf Christa !

Erica ♥ zei

Had hem al gezien, hij is zo gaaf,
ik heb de mijne helaas niet afgekregen,
van de week weer aan verder, dan
zie je hem wel..

Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}