zaterdag 1 februari 2014

Happy Birthday


Hoi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe Challenge op facebook van t'Scraphuis  , dit is mijn uitwerking.
De opdracht is maak een hartjes easel kaart.
Deze kaart heb ik naar mijn oude dt maatje van 't Scraphuis gestuurd Nicole zij was jarig afgelopen maand.
Ik heb als basis de harten van Cheerylynns gebruikt.
Papier van Magnolia en Noor designs ( muziek)
HappyBirthday stans van Noor design, Vlaggen van LalaCrafts.
Harten van Nellie snellen, ovaal van TimHoltz.
Stempel is van CC Designs in gekleurd met Distress inkt.
Wat klei vlinders uit de Martha stuwart molds.
Kant en bloemen , een metalen corner van Scrapateljeetje.
En natuurlijk de stardust stickles
Als je nog iets zoekt of vragen heb mag je altijd Jolanda even mailen
XX Christa

7 opmerkingen:

Sandra zei

Wauw Christa,ik vind m geweldig mooi!!

Sandra zei

wat een superlief kaartje

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd kaartje, mooi
grtjs,martina
x

chrilvian zei

prachtig
ik hoop dat het mij ook lukt deze maand

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart weer Christa, het is weer een toppertje.
Liefs van Anita

angelique (anlou) zei

hoi meis
het is een beauty
fijn weekend
knuffffffffffffffffffff

Marianne zei

Ziet er geweldig uit.
Fijne zondag.
Liefs, Marianne