zondag 23 februari 2014

Friendship


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een shadowbox kaart laten zien.
Deze heb ik gemaakt voor mijn afgelopen stage adres, ik heb stage gelopen op de activiteiten groep in een verpleeghuis, ben in de leervoor MMZ4 , bijna klaar ;)

Het patroon  van Cards etc Shop heb ik met de hand uitgeknipt en dat is echt goed te doen.

Ik heb voor deze boxkaart de buitenkant BASISJBS152 van Janneke Brinkman gebruikt en binnenkant vel
BASISJBS150 ook uit de Salentijn lijn

De rozen heb ik uit het Stansvel EASYJBS376 gehaald, heb de rozen wat bewerkt met gloss en cracklepaint .

De vlinders komen uit het vintage vel EASYSL352



De vogel is ook een prachtige stempel van Studiolight de STAMPSL83 ik heb de stempel met distress inkt gekleurd , de besjes en het oogje met wat gloss bewerkt, op het verendek van de vogel zit wat stickels stardust .
Stempel met friendship is van Noordesign, verder blauwe dewdrops en plastickant binnen in de kaart.



Zoals jullie zien kan je deze kaart mooi laten staan er zit een standaard achter ,super handig .
Het patroon van de shadowbox kaart is van Cards-Etc Shop.

Fijne dag allemaal XXX Christa


9 opmerkingen:

Lia zei

Schitterende kaart, heel leuk patroon,
groetjes Lia

Sandra zei

erg leuk ziet er weer super uit

Miranda Slagboom-de Groot zei

Echt een kunstwerkje.
Groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Ohh deze is ook echt heel erg gaaf
zeg, wowww Christa, weer zo mooi gedaan ☺

Een fijne zondag nog met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Annemarie en Merit zei

schitterende zeg,

liefs Annemarie n Merit

corryskaart zei

hoi christa
wat heb je er een geweldige kaart van gemaakt en zo gaaf met die tekst op de achtergrond en die mooie vogel voorop! SCHITTEREND!!
groetjes corry

Sylvia zei

Prachtige kaart. De vogel is een echte blikvanger. Heel mooi gedaan.

Groetjes Sylvia

Anita Meijer zei

Wat is dit weer schitterend Christa, ik vind het helemaal prachtig.
Liefs van Anita

Hanny zei

Geweldig, dit is weer een juweeltje hoor.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl