zaterdag 22 februari 2014

DT- Lets get Bizze Easter Eggs



Hoi allemaal.

Ik wil jullie vandaag iets laten zien uit de nieuwe collectie van Let's Get Bizzee.
De paaseieren , ik vind ze geweldig je kan er zoveel kanten mee op kijk maar is op ons Lets's get Bizzee Blog, bij mijn andere collega's.

Wat heb ik met de MDF eieren gedaan, er zijn er 4 met een standaard, ik heb de twee grootste gebruikt.
Ik heb eerst alles met het geweldige Tilda papier beplakt, papier kan je kopen bij Elly van het Scrapateljeetje.
Ik heb vervolgens 3 kleine harmonicaatjes gemaakt van wit papier ,deze op de grootste geplakt toen het ei met de kartels op de harmonica's geplakt en zo heb je een eibakje.
Verder heb ik de rand afgewerkt met breed kant anders heb je nog kans dat je snoepjes er uit vallen ;)



Verder het ei versiert met allemaal diecuts uit het grote papierblok van Tilda Spring.
Plak strass langs de randen , onder het nestje wat sisal.
Snoepjes erin of wat jij leuk vind en dan heb je toch een geweldig paaskado, of voor je zelf natuurlijk .



 Hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan ;)
XXX Christa

6 opmerkingen:

Irene zei

Jeetje, wat enig gedaan weer Christa!!
Op de eerste foto denk je al "schitterend ei" maar dat het een echt "verrassingsei" is daar heb je dus geen weet van!!

xx Irene

Sandra zei

ziet er weer superleuk uit

Karin zei

Erg leuk Christa!
Fijn weekend, gr. Karin

Erica ♥ zei

Dat ziet er weer mooi en gezellig uit ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

marion zei

wow, dit is supermooi en ook gave kleurtjes gebruikt, knuf, Marion

Cards en Box bij Lady M zei

Wat zijn ze leuk deze eieren heel mooi groetjes maartje