zaterdag 18 januari 2014

DT - kaart 't Scraphuis Dikke Knuffel


Hoi allemaal,
Beterschaps kaartjes maak ik eigenlijk nooit zoveel, gelukkig niet veel zieken om mij heen ;).
Maar er is iemand die wel een mooie beterschapskaart verdient ,dus ben ik aan de gang gegaan .

Het design papier is van Little Yellow bicycle, het stempeltje is van Magnolia, Magnolia Tilda with Heart Spots With Love col. 2013 nu in de uitverkoop voor maar 5euro ;) , ik heb haar gestempelt op Aquarelpapier met Archival jet black inkt en ingekleurd met de Distress.
De stempel tekst buttons zijn van NoorDesign.
En het geweldige vlaggentjes stans Heart banner, super lief is die he ,is van LaLa Crafts.
Verder Wit Kant , de roze is met een plak rand uit eigen voorraad..
Bloementjes en vlinder stickertjes.
Als je iets zoekt of vragen heb , mag je altijd Jolanda mailen.
Kom ook is kijken op ons t'Scraphuis blog staan leuke voorbeelden van mij dt collega's.

Ik wens jullie een hele fijne zaterdag toe XX Christa

9 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat heb je met je blog gedaan Christa,
alle letters A zijn in het grijs...
Maar je kaart is super, geweldige
kleuren, gewoon heel gaaf ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart weer Christa, supermooi.
Liefs van Anita

Irene zei

Als je hier niet spontaan vrolijk (en dus beter) van wordt dan weet ik het ook niet meer Christa, wat een superrrrrr kaart is dit!!

xx Irene

jolanda zei

lief kaartje

Dina zei

wauw wat heb je prachtige creaties heb je gemaakt , de een nog mooier dan de ander

Ine zei

Mooie kaart hoor!!!
Groetjes Ine

Nicole zei

Super leuk kaartje! Die vlaggenlijn vind ik heel erg schattig! Groetjes Nicole

Sandra zei

Wat een lief kaartje !

Ju@nita zei

Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt voor de zieke ,zal diegene best wel blij mee zijn geweest.

lieve groetjes Nit@