donderdag 22 augustus 2013

Voor Christine !! DT-CC Designs Sweet November Midnight's Mischief




Hoi allemaal ,

Gisteren was de eigenaresse van CC DESIGNS  Christine Wooden jarig , en dit heb ik voor haar gemaakt,
Een LET'S GET BIZZEE MDF FOTOLIJST HART 2-DELIG 3 STUKS opgepimt .
De stempels zijn uiteraard van CC Designs de nieuwe Sweet November Midnight's Mischief hier zitten 4 katjes in een set ze zijn super leuk, deze is dan met de kikker, de andere stempel is C.C. Designs Swiss Pixie Heidi With Kitty .

In de doos die ik had opgestuurd zaten wat Nederlandse lekkernijen zoals drop , dutchblend thee en mini stroopwafeltjes, en heel veel DT-kaarten die ik heb gemaakt voor de beurs in Amerika  waaronder dus al mijn Halloween creaties en meer.

XX Christa

7 opmerkingen:

Sandra zei

alweer zo een supercreatie, daar zal ze best wel blij mee zijn
gr sandra

Erica ♥ zei

Schitterend weer en al die mooie
bloemen erop en stempeltje, super ☺

Liefss Erica ☼

Cinderella zei

Schitterend
Een fijne dag
Cinderella

Anita Meijer zei

Schitterend Christa, supermooi.
Liefs van Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat mooi gemaakt!! je maakt altijd van die mooie dingen.. Ik kom regelmatig even kijken.. Dankjewel voor je reacties op mijn blog bij de Crealies bloghops :-)
Groetjes, Yvonne

Holly AKA KopyKat zei

This is so super cute!!!

Sylvia zei

Super mooi hart, mooie kleuren.

Groetjes Sylvia