zondag 28 juli 2013

DT CC DESIGNS Pinweel Brigitta

Hoi allemaal,

Vandaag een Windmolentje met de nieuwe PinWeel Brigitta van CC Designs de tekst is van AmyR  Sunny sentiments.
We waren een tijdje geleden in Alkmaar en we gingen naar de hennez, op de kinderafdeling broeken kopen voor Aaron.
Bij het afrekenen, zag ik op die kast daar achter staan allemaal van die h en m windmolentjes dus ik dacht nee heb ik ja kan ik krijgen, "mevr zou ik een windmolentje mogen "en kreeg er zelf 3 ,1 voor aaron 2 voor mama ;)
XX Christa

7 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Liefs, Marianne

nicole zei

Superschattig!!
En je mermaid is ook helemaal te gek!!!
Groetjessss

Irene zei

LEUK LEUK LEUK, past super bij elkaar en de tekst kon gewoon niet beter!!

xx Irene

Hanny zei

Wat een schatje is dit, leuk!!

liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sylvia zei

Leuk idee en inderdaad de stempel en de tekst passen er precies bij.

Groetjes Sylvia

Ellen zei

Superleuk gedaan Christa!
Liefs Ellen

Anita Meijer zei

Wat superleuk gedaan Christa, ziet er weer top uit.
Liefs van Anita