zaterdag 9 maart 2013

Valentijn (spaarpotje)





Hoi allemaal,

Ik wilde nog deze aan jullie laten zien , het is een spaarpotje van de action, maar waar je het geld in moet gooien ( er bovenop) heb ik dicht geplakt dus nu is het een soort van mini kluisje geworden.
Mijn vriendin Martine ( Madeliefjuh) en ik doen elkaar elk valentijn iets naar elkaar sturen , om onze vriendschap te vieren .
De stempeltjes zijn van All that Scraps uit de serie Meoples Love Is In The Air  en de teksten van Amy R sentiments ook te koop bij All that Scraps,, de zegeltjes zijn stempels van Whimsy stamps.
Papier is een paperpad van BoBunny "love letters"
In het kistje had ik wat chocohartjes en een klein kadootje ingedaan .

Morgen zal ik iets op blog zetten voor mijn moeder "Thea" die is morgen jarig 
XX Christa

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw Christa wat heb je dit weer supermooi gemaakt, echt een toppertje weer. Alvast gefeliciteerd met je moeder.
Liefs van Anita

Thea zei

hij is heel mooi dat heb leuk gemaakt!
wat je voor mij heb gemaakt
ik moet nog even geduld hebben voor morgen!..... dan mag ik het zien

liefs Mam xxx

Dina zei

prachtig super gemaakt

Sandra zei

het ziet er wel weer erg leuk uit
gr sandra

Lenie zei

Wat prachtig gedaan zeg. Leuk om elkaar ook zo te verrassen.
groeten Lenie

corryskaart zei

Hoi christa
Vast van harte gefeliciteerd met je moeder en dit kleumse ziet er zo vrolijk uit,echt iets waar je vriendin blij mee zal zijn
Groetjes van corry

arjette zei

Wat super super super leuk zeg, heel mooi!!!!!!
Alvast van harte gefeliciteerd met je moeder!

gr. arjette.

Nicole zei

Gefeliciteerd met je moeder Christa!!En wat een supergaaf kluisje heb je van de spaarpot gemaakt. Geweldig. Liefs, Nicole

Chantal zei

Ohhh dit heb je supersss gemaakt Christa! Lieve groetjes,Chantal