maandag 3 december 2012

Fasionista Heidi ,Nieuwe release All that Scraps


Hoi allemaal ,

Vandaag begint de nieuwe december collectie van All That Scraps   (vanaf 6 December tekoop).
Ik heb Fasionista Heidi gebruikt, de tekst Make a wish komt uit de Starry sentiments Set, en het hekje is een CC Designs Cutters four seasons fence, de blaadjes is een CC designs Cutters Leafy branch die.Leuk om is te komen kijken op de All That Scraps blog daar kan je nog veel meer inspiratie uit halen ;)
Ik had nog een heel groot blok van tilda ik dacht moet het maar nu is aanbreken ;) blijft het maar liggen vind ik ook zonde.
Fijne dag allemaal 
XX Christa

11 opmerkingen:

Marianne zei

Heel leuk gedaan Christa
Liefs, Marianne

Sandra zei

wat een superleuke kaart en wat een mooie kleuren christa
gr sandra

Margreet zei

Wat een leuk vrolijk kaartje
Groetjes Margreet

jolanda zei

mooi kaartje

jans zei

schitterend gedaan christa
grt jans

corryskaart zei

Hoi christa
Wat een prachtige kaart en zoveel leuke dingen erop echt om van te genieten door er naar te kijken
Groetjes van corry

chrilvian zei

prachtig kleurencombo

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Christa.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Christa.

Liefs Riet.

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren!
Liefs Rachel

Karin zei

Wat een schatje! De vorm van de kaart vind ik ook erg mooi.
Gr. Karin