zaterdag 23 juli 2011

Voor Chris



Hoi allemaal,


Deze kaart heb ik gemaakt voor Chris de zoon van Janine (chrilvian) hij is vandaag 4 jaar geworden.

Het afdrukje heb ik gekregen van Sandra , er stond op zn shirt een 5 ,en Chris is 4 geworden dus vandaar dat ik het shirtje zwart heb gekleurt.

Ik heb een mini tekenblokje erin vast gezet en 4 cars stempels erbij gedaan ,toch grappig!!

Wens iedereen een fijn weekend ik ga nu ff niks doen zit nu in mn 2e werkweekend, volgende week mn laatste dan heb ik het echt gehad hoor.

XX Christa

25 opmerkingen:

Chantal zei

Hoi Christa,

Wat een ontzettende leuke kaart en cadeautje!
Zal Chris blij mee zijn!

Groetjes chantal

marion zei

wat zal Chris dit kado superzzz vinden, het is een heel origineel kado Christa. Liefs, Marion

martina's kaartjes zei

dat heb je heel leuk gemaakt ! succes verzekerd,
grtjs, martina
x

Irene zei

Wat zal Chris glunderen bij het zien van deze enige kaart met inhoud!!
Goed idee om het shirt zwart te maken en het is nog cool ook!! Hoe doe je al die lettertjes...printen en 4kantjes knippen????

Groetjes, Irene

corryskaart zei

hoy christa
wat een geweldig leuke kaart en voor een kind een extra verrassing binnenin,PRACHTIG!
groetjes van corry

Dina zei

zier er prachtig uit , leuk idee

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een leuk cadeautje
groetjes miranda

Sandra zei

dit ziet er weer superleuk uit hoor christa en ja wat een idee he om het shirt dan zwart te kleuren
gr sandra

PS. Leuke nieuwe foto trouwens

chrilvian zei

hoi
chris is er erg blij mee en is ook gelijk gaan kleuren
morgen zal ik proberen uitslag geven

Chantal zei

Wat een leuk geheel is het geworden! Wat een stoere magnolia en dan zo een leuk schrijfblokje erbij, helemaal super!

Groetjes,
Chantal

Jolanda zei

Ik vind die voetballende Edwin helemaal geweldig! Wat een leuk geheel is het geworden! Daar zal die kleine zeker blij mee zijn...
grtz Jolanda

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Christa.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Echt weer een top kaartje hoor Christa! Trouwens leuk nieuwe foto van jezelf op je blog, je nieuwe haar staat je echt heel goed!
liefs Yvonne

Marianne zei

Hij is prachtig, Christa
Ik vind je foto ook leuk, viel gelijk op dat je hem gewijzigd had.
Groetjes Marianne

Hetty zei

Wat een mooie creatie en je foto is
erg leuk

gr hetty

Chantal zei

Wat een superkaart weer Christa! Heel mooi en lekker stoer! Groetjes, chantal

Angelique zei

Even eerst je nieuwe look! Je wat staat je dit goed, echt heel erg mooi, ook de kleur vind ik super!! Nu even je creatie, zaols altijd mooi, prachtig en schitterend afgewerkt!! fijne zondag!!

Lia zei

Superleuke stoere kaart,

groetjes Lia

Anneke zei

Daar zal die jarige jongen wel blij mee zijn meis!! Helemaal fantastisch weer :)
Groetjes Anneke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig en super leuk cadeautje heb je gemaakt, heel stoer.
Groetjes van Jacqueline

Crealin zei

Wat een mooie stoere kaart Christa! Zo leuk met dat net erachter. Chris zal vast ook heel blij zijn met de inhoud ;-)

Fijne zondag,

Lins

m@deliefjuh zei

helemaal leuk! en ook je foto is top!

chantal en sygrid zei

schitterende kaart christa
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Glenda Atkins zei

So wonderful, very well crafted, love it!!

Sanne zei

Wat een gave kaart is het weer! Ik zat laatst ook met die 5 op het shirt van het ventje te kijken... Je hebt dit goed opgelost, die onthoud ik. Het papier is prachtig! De naam op de filmstrip is ook erg origineel!

Liefs Sanne