donderdag 7 oktober 2010

HAPPY BIRTHDAY MARTINE







Hallo allemaal,
Ik heb deze voor mn blog vriendinnetje Martine gemaakt ( madeliefjuh) , ik zit regelmatig te msn'en en te skypen met haar heel leuk en gezellig , we zijn allebei van die kletsmajoren dus bijna stiltes vallen er niet haha.
En morgen is ze jarig dus ik dacht ik ga wat moois maken , ik had een theedoos gekocht en deze helemaal in de herfst kleuren bekleed .
Ze vond de theedoos en inhoud Geweldig en Lekkerrr , gelukkig maar .
XX Christa

17 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

geweldig is nog bescheiden!!! hij is zo onzettend gaaf! onzettend bedankt lieve christa. k bof maar met zo'n vriendinnetje als jou!

groetjes martine

Hetty zei

Wauuuw Christa wat is dit super mooi en de
inhoud ziet er ook lekker uit. Ka me voorstellen dat ze daar heel blij mee was

gr hetty

Margreet zei

Wat een schitterend herfstkleuren.
en wat een mooie doos.
Groetjes Margreet

Jeanet van der Lee zei

Super mooi zeg!

*Ellen* zei

whow wat is die gaaf, prachtig in die warme kleurtjes

annie zei

wauwwwwwwwwwww christa wat super leuk gedaan heel erg mooi hoor
liefs annie

CraftyC zei

Its a beautiful box Christa, and I love all the treats!
Clairexx

nicolet zei

Wat heb je dat leuk gedaan!
groetjes Nicolet

Anneke zei

Wauw christa die is prachtig!!!
Groetjes Anneke

Lia zei

Christa, dat heb je heel mooi gedaan, lekker inhoud ook, dat zal Martine lekker vinden.

groetjes Lia

Dora zei

Ow wat boft Martine weer, echt super gedaan!

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit...de inhoud is ook...hmmm...lekker.

Groetjes,Willy

Creagea zei

schitterend,supermooi gemaakt
liefs Gea

chantal zei

wouw schitterende thee doos christa
echt geweldig
liefs chantal

Wendy ten Hove zei

Hi Christa,

Wauw! Wat een geweldig cadeau heb je hier gemaakt, zeg, helemaal super!!! En nog lekker ook!

Groetjes,
Wendy

SCRAP TALK zei

Hoy Christa,
Jij weet iemand te verwennen! Ik vind de theedoos heel geslaagd!
Fijne dag!
xxx
C.

Debbie Stip zei

Wat een superleuk kado! En zo mooi gemaakt ook weer, gaaf!
xxDebbie