woensdag 8 september 2010

Tassie voor Nicole





Hallo allemaal , ik wilde even laten zien wat ik voor Nicole had gemaakt, met een digi van Doodle Pantry , deze had ik afgelopen zaterdag gegeven, na dat de workshop was geweest .Vond deze digi zeer geschikt, lijkt wat op Pebbles de kat van Nicole en Ben.
Ik laat jullie meteen zien dat deze kat in een hele set zit ,dat is met alle digi's van Laurie ( Doodle Pantry), ik vind dat geweldig er zitten meteen teksten bij hier de LINK naar de shop en je kan nog steeds meedoen met de Challenge ,er zijn gave prijzen te winnen hier de UITLEG.
XX Christa

tevens doet deze mee voor de spoonfull of sugar challenge

23 opmerkingen:

Anneke zei

Wauw Christa,
daar zal ze wel heel blij mee zijn geweest!
ZO mooi tasje :)
En tuurlijk stuur ik je dit jaar ook een kerstkaartje ;)
Groetjes Anneke

Hetty zei

Wat een super mooi tasje heb je voor
Nicole gemaakt daar zal ze zeker heel
blij mee zijn geweest

gr hetty

Mo zei

Nou wat een leuk tassie Christa, ik vind em geweldig en daar zal Nicole wel blij mee zijn gweest.
Liefs Mo

chantal zei

wouw schitterend tasje christa
echt geweldig
liefs chantal

m@deliefjuh zei

oh wat heb je dat geweldig gedaan zeg! helemaal leuk. die stempels is geweldig voor jullie als "kattengek"
nicole vond hem vast prachtig! spreek je snel weer :)

dikke knuffel martine

*Ellen* zei

wat een gaaf tasje, prachtig met die kat erop

Wendy ten Hove zei

Wat een leuk tasje is dit!! Super leuk dat je hem naar haar kat hebt gemaakt!

Groetjes,
Wendy

creacora zei

wat een gaaf tasje meis echt heel mooi gemaakt zal Nicole blij

leuk dat je meedoet met mijn candy bedankt

Groetjes Cora

Anke zei

Leuk tasje. Die wil iedereen wel krijgen
liefs Tessa

Marley zei

Prachtig tasje heb je gemaakt! super x Marley

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Mooi gemaakt zeg!

Liefs Ida

Pat (mspfd) zei

Super duper fantastic! Christa, your purse rocks!!

Riet zei

Ohhh wowwww Christa,wat prachtig gemaakt,leuk afdrukje,mooi papier heb je gebruikt.


Liefs Riet.

Maria Matter zei

oh Christa, this is beautiful!! such a lovely design to use with kitty!
hugs & blessings!

Dawn Frost zei

What a beautiful purse Christa! Love your flowers they are gorgeous.

Claudine Poch zei

This is the cutest thing!

Jeanet van der Lee zei

Hé Chris, je hebt (alweer) een prijs gewonnen bij Bev!!! Ga maar snel effe kijken.

Shannon - Desert Designs zei

Very pretty!!! Love the kitty cat.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig leuk en mooi tasje Christa, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Debbie Stip zei

Wat een onwijs leuk tasje, daar was Nicole vast heel blij mee!
xxDebbie

auntbeespickles zei

Oh Christa! Wow, this is just too cute! I love it! What a fun way to give a gift! Super great creativity! Keep this up!! What an inspiration you are!!

L.Wilson zei

Such a darling little tote bag! very creative and too cute!

chrilvian zei

he, leuk idee ik wil graag weten hoe je die maakt
fijne avond nog