vrijdag 27 augustus 2010

Nieuwsss

Hallo allemaal,

Ik zit in het amerikaanse Doodle pantry team, gaaf he .Gisterenavond mailde Laurie me of ik nog in haar team wilde, en ik heb ja gezegt, tis best wel voor een lange tijd ,tot eind februari.
Een paar weken geleden zag ik op Crafters digital art center een oproep voor dt 'ers bij Laurie van Doodle pantry, zij maakt zulke leuke digi's.
Zij maakt ook super leuke gratis digi's ik zou is kijken en oordeel zelf.

Er zijn maandelijkse challenge's op CDAC, aanmelden is heel simpel .

Vind het heel leuk, en ook wel spannend kan wel wat engels maar zo super ook weer niet , dus na een tijdje bij hun kan ik straks vloeiend engels hihi ( doe me best).

Zal een van deze dagen wat kaarten plaatsen met Laurie haar digi's,

Dit is Laurie's eigen BLOG

XX Christa

21 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Christa,
wat super leuk voor je!!!
Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken met haar digi's :) ga zo dadelijk eens op haar blog kijken!! Groetjes Anneke

creationsncraftsbyarina zei

nou meis gefeliciteerd benieuwd wat jij er van gaat maken...

groetjes arina

Maris zei

gefeliciteerrrddd heel leuk voor je xx

chrilvian zei

leuk, ik wil poging doen om in dt van simply betty te komen......zal ik eerst ff een kaartje moeten maken
succes

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Wat goed van je zeg!!
Gefeliciteerd en nu niet naast je schoenen gaan lopen he ;))))
Veel plezier en ben erg benieuwd wat je allemaal gaat doen daar!

Groetjes Marianne

Anke zei

Gefeliciteerd wat leuk. Ben erg benieuwd
liefs Tessa

Anoniem zei

Congratulations, we zullen maar beginnen te oefenen zeker hé, anders verstaan we je binnenkort niet meer.(hihi)
Nee, veel succes in het DT.
Groetjes
Christa

Hobbyshop Twinkeltje zei

wat leuk gefeliciteerd

Maria Matter zei

Welcome Christa! Looking forward to working with you @ Doodle Pantry!
hugs & blessings!

Welkom bij het team Christa :)

L.Wilson zei

Wonderful to have you Christa! Google translate is interesting to use and makes a little fun! i can't wait to see what you make with Doodle Pantry digi, your creations are awesome.

Creagea zei

Gefeliciteerd Christa,wat ontzettend leuk
liefs Gea

K. Joy zei

Welcome to the team, Christa!! I'm looking forward to seeing your cards and working with you! :)

Jen Leeflang zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jen Leeflang zei

Gefeliciteerd Christa - I am South African from Dutch parents and can read and speak Hollands but my writing is not too good. Wat zal het leuk zijn om in September zamen te werken. Veel liefs Jen (Jenneke)

Claudine Poch zei

I'm new to the team also, and am looking forward to getting to know you and the other dt members.

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd en ben benieuwd naar
je creaties

gr hetty

Dora zei

gefeliciteerd top!

majo zei

OO, Leuk ! Succes hoor liefs Majo

mariska zei

Gefeliciteerd meid!
Wat super gaaf zeg!
Ben zooo benieuwt naar je creaties die je gaat maken voor hun.

Liefs mariska

Pat (mspfd) zei

Christi, I am thrilled that you are on the team. Your work is beautiful! Thanks so much for visiting my blog and leaving such a lovely comment!

Debbie Stip zei

Gefeliciteerd, wat leuk voor je! Ik wens je heel veel creatief plezier in het DT!
xxDebbie